Beantwoord

Geen mobiele data na wijzigen abonnement

  • 17 May 2021
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste,

 

Afgelopen week mijn kpn abonnement via belsimpel verlengt. Met nummerbehoud. Daarbij een nieuwe telefoon ontvangen. Nu heb ik de simkaart overgezet. Ik kan gebeld worden en SMS ontvangen/versturen. Echter geen dataverkeer. 

  • Dataverkeer staat aan
  • Roaming staat aan
  • Vliegtuigmodus staat uit
  • Geen datalimiet ingesteld
  • Ik zie geen storing op de site vermeld staan 
  • 4g als voorkeur ingesteld (telefoon is 5g compatible)

Ik zie aan het verbruik (0 bytes) dat er vanaf het ontvangen dus ook geen inkomend of uitgaand verkeer heeft plaatsgevonden via 4g.

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 17 May 2021, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Wat vreemd. Maar….

Verlengen is altijd met nummerbehoud, dan wordt die vraag niet eens gesteld.
Verlengen = zelfde provider; zelfde aansluiting/nummer; nieuw abonnement

Als je overstapt van de ene naar de andere provider met nummerbehoud dan wordt die vraag wel gesteld.

Welk abonnement heb je nu? 

Wat zie je in je kpn app aan bundel? (of via MijnKPN)

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @n.postma Vreemd verhaal. Peter stelt een uitstekende vraag, die mogelijk al veel duidelijk maakt. Had je al een abonnement bij ons en heb je het verlengd? Of ben je nog klant bij een andere provider en stap je met nummerbehoud naar ons over? In dat laatste geval staat op de orderbevestiging ook de datum vermeldt waarop je abonnement bij ons in gaat. Tot aan die datum sta je onder contract bij je huidige provider en hoef je onze simkaart nog niet te gebruiken.