Beantwoord

Geen mobiele service Hi, Telford, KPN

• 23 december 2013
  • 6 reacties
  • 4533 keer bekeken

Kpn bedankt voor de uitstekende service!!
Stephanie Keijsers die de hoorn erop gooit en de hele dag een dorp met Hi, Telford en KPN abonnementen plat! 10x voor gebeld, absoluut niet serieus genomen. Morgen terugbellen.... Uuh mijn mobiel doet het dus niet....

Top!!!

Waar kan ik compensatie aanvragen voor drie mobiele abonnementen die het niet doen.
icon

Beste antwoord door Shugosha 24 december 2013, 10:49

Een familielid van mij heeft momenteel dezelfde klacht in Overloon. Blijkbaar ligt het gehele netwerk er uit vanwege een mast die in zijn geheel wordt vervangen en er was ook nog geen datum bekend wanneer deze vervangen is. Hopelijk dat het zo snel mogelijk opgelost is.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het is natuurlijk vervelend dat de hoorn erop gegooit wordt, maar wat is er verteld door de mensen die u dan allemaal hebt gesproken? Tevens is de vraag om welke postcode locatie het hier gaat.

Gezien er meerdere mensen zijn die geen verbinding kunnen maken is de kans groot dat er of werkzaamheden gaande zijn of anders een storing.

Dat het druk is bij de technische dienst 3x en straks waren we te laat. Verder is het niet bekend bij KPN. Voel me absoluut niet serieus genomen! Het gaat om 5825 postcode. Buiten het dorp is wel bereik. Het gaat puur om mobiel, wifi etc en vaste verbinding doen het goed
Reputatie 7
Badge +12
Een familielid van mij heeft momenteel dezelfde klacht in Overloon. Blijkbaar ligt het gehele netwerk er uit vanwege een mast die in zijn geheel wordt vervangen en er was ook nog geen datum bekend wanneer deze vervangen is. Hopelijk dat het zo snel mogelijk opgelost is.

Bedankt voor je reactie. Vandaag soms wel soms geen bereik. Nu weten we tenminste wat er speelt. Kan KPN het ook noteren voor mensen die bellen.
Dag 2 van niet kunnen bellen in een heel dorp met KPN abonnementen.

Blijkbaar vanwege het vervangen van een mast.

Wie vergoed deze kosten?
Sinds vandaag geen 3G bereik in Overloon...

Wanneer wordt dit opgelost???

Reageer