Beantwoord

Geen netwerk in buitenland

• 11 november 2016
  • 4 reacties
  • 335 keer bekeken

Ik krijg geen werkend netwerk in Japan. Heb de instellingen al terug gezet. Mobiel aan en uit. Sim kaart erin en eruit. Er komen wel netwerk namen t staan als ik ga zoeken. Pop up bericht zegt: uw simkaart staat netwerk niet toe.

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Erik_ 17 november 2016, 14:50

Electroq heeft inmiddels gemeld dat het gelukt is om zich aan te melden bij het Japanse netwerk op zijn locatie 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Electroq, welkom! Goed dat je het hier meldt. Welk toestel gebruik je precies? Heb je een buitenlandbundel geactiveerd? Wil je de volgende instellingen controleren?

- Check of (data)roaming aan staat. Dat moet wel aan staan. EU-internet (indien aanwezig) moet uit staan.
- Controleer de APN. Dat moet zijn: portalmmm.nl

Laat je weten of dat helpt?
Dit staat allemaal aan. Roaming stond uit. Heb deze nu aan gezet. Maar nu kan ie helemaal geen netwerken meer vinden. Ik gebruik een samsung galaxy s7 edge
Reputatie 7
Badge +24
Wat apart. Roaming moet wel aan staan namelijk. Welke buitenlandbundel heb je geactiveerd? Herstart nu eventueel nog eens je toestel. Heb je eventueel een ander toestel waar je je simkaart in kan testen? Ik wil ook graag het één en ander nakijken. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
Electroq heeft inmiddels gemeld dat het gelukt is om zich aan te melden bij het Japanse netwerk op zijn locatie 🙂

Reageer