Beantwoord

Geen netwerk met htc u11

  • 5 January 2020
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

na opnieuw opstarten van mijn HTC u11 heb ik geen netwerk bereik meer, geen internet en bellen. De simkaart doet het wel in andere telefoons en in deze telefoon doen andere simkaarten het ook niet. Vanalles geprobeerd. Opnieuw opgestart, zelfstandig toegangspunt aangemaakt, factory reset, niks helpt. Ik kan de simkaart wel ontgrendelen na het opstarten van de telefoon maar vervolgens gebeurd er niets meer...

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 January 2020, 09:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Mark_123456, welkom! Het lijkt erop dat je toestel defect is :-(. Heb je deze via KPN verkregen? In dat geval zou je 'm via onze winkel op kunnen laten sturen ter reparatie. Neem in dat geval (een kopie van) je aankoopbewijs mee naar de winkel. Je zou ook altijd contact op kunnen nemen met HTC, om te kijken wat zij ervan zeggen. Zelf heb ik toevallig net vorige week mijn HTC U11 omgeruild voor een ander toestel. Ik had 'm iets langer dan twee jaar en hij begon langzaam wat kuren te vertonen. Wellicht is die van jou inmiddels ook ‘gewoon’ op.. 

Reputatie 7
Badge +30

Heb je de boel weer aan de praat gekregen? mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â