Beantwoord

Geen netwerk, mogelijke storing

Hallo, sinds gisterochtend valt blijkbaar de zendmast uit. Moest eerst gisteren mijn thuiswerk staken doordat er geen verbinding was. Nu kon ik vanochtend gelukkig inloggen, maar vliegt de mast weer op storing en is er weer geen verbinding. Wordt hier niet blij van. Zowel 2G, 3G als 4G zijn niet aanwezig. locatie Nieuwe Pekela.
Graag oplossen dit begint me te vervelen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 mei 2018, 12:57

Dag Blaauwke. Als het goed is ben je ondertussen ook in contact met onze Technische Dienst. Het lijkt erop dat er op dit moment werkzaamheden aan de zendmast bij jou in de buurt worden verricht, wat het gebrek aan dekking op dit moment verklaart. Je melding hierover is inmiddels in behandeling genomen, dus je krijgt nog bericht over het precieze hoe en wat.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Blaauwke. Als het goed is ben je ondertussen ook in contact met onze Technische Dienst. Het lijkt erop dat er op dit moment werkzaamheden aan de zendmast bij jou in de buurt worden verricht, wat het gebrek aan dekking op dit moment verklaart. Je melding hierover is inmiddels in behandeling genomen, dus je krijgt nog bericht over het precieze hoe en wat.

Reageer