Beantwoord

Geen nieuwe simkaart gekregen

  • 9 February 2019
  • 5 reacties
  • 194 keer bekeken

Badge
Ik zal 6februari een chip kaartje krijgen om dat mijn abonnement is omgezet van basis naar 2 GB en onbeperkt bellen en sms om dat ik alles van KPN heb krijg ik 4gb en onbeperkt bellen maar om een lang verhaal kort te maken zit ik nu nog steeds zonder een mobiele telefoon wel een mail ontvangen met bedankt voor je bestelling en dat ze hem verwerken deze kreeg ik op 8 gebruik om 15.01 uur nu is het 9 februari en ik heb nog steeds geen chip kaartje
deze zal per post bezorgd worden post is geweest maar geen chip kaartje maandag krijgen we geen post nu maar hopen op dinsdag. Vertrouwen heb ik er niet meer in.
Er is al een officiële klacht van gemaakt ik hoop nu echt dat er wat gebeurt.
Wat kan ik nu nog doen ik wil gewoon mijn eigen nummer houden.

Admin: titel aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door J.H46 13 February 2019, 13:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @J.H46. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je nog geen simkaart hebt ontvangen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je er geen vertrouwen meer in hebt. Goed dat je hier al een klant over hebt ingediend. Ik ga er vanuit dat mij collega's dit verder goed oppakken en het probleem zo snel mogelijk verhelpen. Ik kijk zelf graag mee of ik nog iets voor je kan doen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Badge
Vikash mijn profiel aangevuld ik hoor graag van je
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik begrijp dat de afdeling Nummerbehoud het mobiele nummer op een later moment gaat toevoegen aan het abonnement. Ik ga dit voor de zekerheid wel even navragen bij de afdeling Nummerbehoud. Laat je mij weten wanneer je de sim-kaart hebt ontvangen?
Badge
Ik laat het je zeker weten
Badge
Ik ben nu eindelijk zeer goed geholpen door het Forum en wel door Vikash was al vanaf 6 febr bezig een simkaart te krijgen door klanten service werdt ik van het kasje naar de muur gestuurd.
uiteindelijk op 12 febr mijn simkaart gekregen maar activeren lukte niet bij klantenservice vertelde ze ja er is een storing.
op 13 febr contact gehad met Vikash en die heeft voor mij alles inorde gemaakt.
fijn dat er een forum is.

Reageer