Beantwoord

Geen nl alert ontvangen

  • 28 March 2020
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ontvang in Dedemsvaart geen nl alert meldingen. Mjjn telefoon op het t mobile netwerk en die van mijn zoontje zonder sim ontvingen hem wel

 

Tst sony experia zx2 compact

Juiste instellingen 

Wel ontvangst

Was niets aan het doen

 

Ook een andere telefoon op het netwerk van Kpn ontving niets samsung s8

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 1 April 2020, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Bachhimself Welkom op het forum. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je NL-Alert meldingen ontvangt, mocht er iets gebeuren ben je dan direct op de hoogte. Zou je de volgende pagina eens kunnen bezoeken, om te kijken of de instellingen van het toestel juist staan? Mocht dit het geval zijn en je hebt toch niets ontvangen hoor ik het graag en ga ik zoeken naar een andere reden. 

Reputatie 1

Hoi @Rutger_  dank je wel voor je reactie.

Ja alle instellingen staan op beide toestellen goed ingesteld. Zowel een Samsusng S8 en de Sony Experia ZX2 compact. De telefoons die wel wat ontvingen waren een Samsung S8+ en een Iphone SE die beide op een ander netwerk zitten.

 

Mijn ontvangst in huis is ook goed. 

Reputatie 7
Badge +15

@Bachhimself Vreemd dat je dan deze berichten niet ontvangt. Het is een bericht dat verstuurd wordt vanuit de overheid, op het moment dat je dit bericht niet ontvangt verwijst de overheid ook naar de leverancier van het toestel. Ik zou in dit geval dan ook willen adviseren even contact op te nemen met Samsung en Sony. Ik heb zelf hiervoor namelijk geen mogelijkheden om hier iets in aan te passen.