Geen NL KPN netwerk beschikbaar

  • 16 april 2014
  • 1 reactie
  • 2614 keer bekeken

Hallo,

Bovenaan mijn telefoon in de menubalk staat een rood driehoek met een uitroepteken erin.  Deze melding geeft aan dat het geselecteerd netwerk ,NL KPN, niet beschikbaar is. Ik heb een simyo abbonement waarbij gebruik dien te maken van dit netwerk. Ik kan nu niet meer gebeld worden, smsjes ontvangen en zelf bellen of smsen. Hoe los ik dit op? Is er een storing bij u?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Beste slagterscarlett,

Er is geen algemene storing op ons netwerk bekend. 

Je geeft in je bericht aan dat je een abonnement hebt bij Simyo, ik adviseer je ook deze vraag te stellen aan je eigen provider. Deze kan administratief e.e.a. voor je nakijken en uitsluiten.

Indien het een storing betreft aan ons netwerk zal deze melding ook via Simyo gedaan moeten worden.

Helaas kan ik je hierbij niet verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer