Beste antwoord door Erik_
Dank je, Hopiconjo. De netwerkinstellingen staan hier allemaal goed. Ik realiseer me nu alleen dat het juist de inkomende nummerweergave is die bij jou niet goed gaat. En dat is niet iets waar wij wat mee doen. Wij doen alleen wat met de uitgaande nummerweergave.
Als ik verder een beetje rondkijk op internet zie ik hier niet veel over. Maar wel hier en daar een melding dat mensen geen inkomende nummerweergave meer hebben met VoLTE aan. Het gaat dan ook steeds om verschillende toestellen. De overeenkomende adviezen zijn dan dat het aan het toestel lijkt te liggen en dat je het beste met de fabrikant contact kunt opnemen.
Bekijk origineel
Als ik verder een beetje rondkijk op internet zie ik hier niet veel over. Maar wel hier en daar een melding dat mensen geen inkomende nummerweergave meer hebben met VoLTE aan. Het gaat dan ook steeds om verschillende toestellen. De overeenkomende adviezen zijn dan dat het aan het toestel lijkt te liggen en dat je het beste met de fabrikant contact kunt opnemen.