Beantwoord

Geen nummerweergave met VoLte

  • 23 August 2019
  • 6 reacties
  • 457 keer bekeken

Sinds paar weken heb ik een Xiaomi 9T. Nummerweergave werkt prima. Echter als ik overschakel naar VoLte krijgen mijn inkomende gesprekken geen nummerweergave. Uitgaand wel. Zet ik VoLte uit dan werkt nummerweergave perfect. Mijn vraag is of dit telefoon of netwerk gerelateerd is?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 September 2019, 15:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hmm, dat is bijzonder. Ik durf niet direct te zeggen welke van de twee het is. Maar, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik hier de netwerkkant eens bekijken 👍🏻
Profiel aangepast
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Hopiconjo. Ik zie meerdere 06-nummers gekoppeld aan je klantnummer. Wil je op je profiel, achter het klantnummer, het 06-nummer invullen waar het om gaat?
ja, is nu aangepast
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Hopiconjo. De netwerkinstellingen staan hier allemaal goed. Ik realiseer me nu alleen dat het juist de inkomende nummerweergave is die bij jou niet goed gaat. En dat is niet iets waar wij wat mee doen. Wij doen alleen wat met de uitgaande nummerweergave.

Als ik verder een beetje rondkijk op internet zie ik hier niet veel over. Maar wel hier en daar een melding dat mensen geen inkomende nummerweergave meer hebben met VoLTE aan. Het gaat dan ook steeds om verschillende toestellen. De overeenkomende adviezen zijn dan dat het aan het toestel lijkt te liggen en dat je het beste met de fabrikant contact kunt opnemen.
ok Erik, ider geval bedankt voor de moeite