Beantwoord

Geen nummerweergave met Xiaomi toestel

• 14 september 2019
  • 6 reacties
  • 189 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben reeds jaren verbonden via KPN. Ik ervaar ditzelfde issue. Ik zie dat Xiaomi ook via KPN te bestellen is. Hierom verwacht ik dat u dit probleem weet op te lossen.
Mvg, Lucien

Admin: Bericht afgesplitst van Geen nummerweergave met VoLte
icon

Beste antwoord door Joran 26 september 2019, 13:29

Vrij snelle reactie. Wij kunnen dit probleem helaas niet verhelpen. Onze implementatie van VoLTE voldoet volledig aan de specificatie (3GPP) en werkt al met vele merken en modellen toestellen. Dit issue zal door Xiaomi moeten worden opgelost. Dit lijkt overigens vaker te gebeuren bij allerlei Xioami toestellen: Xiaomi no "caller id" volte - Google zoeken. Goede nieuws is dat het voor een aantal toestellen is verholpen middels een update. Ik hoop dat dit ook volgt voor de Mi 9T.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @LucienS, sorry voor de zeer late reactie. Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt zodat we je niet weer kwijtraken 😉

Welk toestel heb je precies? Ik heb zelf ook een Xiaomi toestel (Pocophone) en geen problemen met nummerweergave. Is het bij jou alleen via 4G bellen (VoLTE) dat nummerweergave niet werkt? Zie de stappen onderaan dit startbericht om VoLTE uit te schakelen, als je dit nog niet hebt getest of wil testen: Razendsnel bellen via 4G (VoLTE).
Hoi,

Ik heb de Xiaomi Mi 9T, VoLTE had ik al uitgeschakeld. Was irritant geen nummerherkenning.
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik controleer nog even of de netwerkinstellingen van jouw abonnement goed staan. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer nog toevoegen aan je profiel?
Hallo Joran, is bijgewerkt.
Reputatie 7
Badge +28
Top. De netwerkinstellingen staan goed. Inkomende nummerweergave staat aan voor zowel 2G/3G als 4G.

Ik moet toegeven dat ik niet zeker weet of Xiaomi dit moet oplossen of wij. Ik neem contact op met de productmanager binnen KPN die over Xiaomi toestellen gaat om dit te achterhalen en kom er op terug.
Reputatie 7
Badge +28
Vrij snelle reactie. Wij kunnen dit probleem helaas niet verhelpen. Onze implementatie van VoLTE voldoet volledig aan de specificatie (3GPP) en werkt al met vele merken en modellen toestellen. Dit issue zal door Xiaomi moeten worden opgelost. Dit lijkt overigens vaker te gebeuren bij allerlei Xioami toestellen: Xiaomi no "caller id" volte - Google zoeken. Goede nieuws is dat het voor een aantal toestellen is verholpen middels een update. Ik hoop dat dit ook volgt voor de Mi 9T.

Reageer