Beantwoord

geen service

  • 1 November 2019
  • 3 reacties
  • 1539 keer bekeken

Gistermiddag kreeg ik ineens de melding geen service te zien.

kan sinds dien niet meer bellen, gebeld worden, sms’en of internetten.

 

het enige dat nog werkt is de WiFi.

 

heb al Sim eruit gehaald, op vliegtuigstand gezet en weer eraf, een herstart gedaan.

 

niets werkt.

daarna heb ik een update uitgevoerd (ios13), in de hoop darde problemen dan wel weg zouden zijn.

helaas ook niet.

voor de duidelijkheid : de problemen waren er al VOORDAT ik de update uitvoerde.

 

iemand enig idee?

icon

Beste antwoord door RBxx 1 November 2019, 16:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hay @Devrya1822, welkom op het KPN forum. Super zuur dit! Zo te lezen heb je al het een en ander geprobeerd, helaas zonder resultaat. Misschien ligt het niet aan je toestel. Het is ook mogelijk dat je simkaart aan vervanging toe is. Om dat te controleren kun je het beste de sim in een ander toestel doen. Wil je dat eens proberen? 

Reputatie 7
Badge +21

@Nadia  Er spelen meer problemen met Geen service in combinatie met IOS13 

Wellicht heeft  @Devrya1822 daar nu ook last van.

Reputatie 7

Top, @RBxx. Deze had ik even niet in scoop. Is het gelukt met de verwijzingen van RBxx, @Devrya1822 ?

 

Reageer