Beantwoord

Geen service buitenland (Duitsland)

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Marcia_ schreef:

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat je het me dan weten?

Ik heb het zelfde probleem maar ik ga zo Duitsland in dus dan heb ik weer geen service

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van geen service buitenland (Bali)
icon

Beste antwoord door Marcia_ 26 december 2018, 18:07

Beste @0_o, welkom! Jij hebt dus niet per se dit probleem in Bali, begrijp ik dat goed? Wat ervaar jij precies en waar? Heb je al eens handmatig een ander netwerk gekozen, 4G uitgeschakeld en je APN gecontroleerd? Deze moet portalmmm.nl zijn. Wil je naast het beantwoorden van deze vragen ook jouw forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Welk type toestel heb je trouwens?

Bekijk origineel

3 reacties

Marcia_ schreef:

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat je het me dan weten?

Ik heb hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +25
Beste @0_o, welkom! Jij hebt dus niet per se dit probleem in Bali, begrijp ik dat goed? Wat ervaar jij precies en waar? Heb je al eens handmatig een ander netwerk gekozen, 4G uitgeschakeld en je APN gecontroleerd? Deze moet portalmmm.nl zijn. Wil je naast het beantwoorden van deze vragen ook jouw forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Welk type toestel heb je trouwens?
Reputatie 7
Badge +25
Je hebt niet meer gereageerd, werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.

Reageer