Beantwoord

geen service door wisselen van provider

  • 13 May 2019
  • 5 reacties
  • 206 keer bekeken

Hoi,

Ik ben vandaag overgestapt van tmobile naar KPN. Ik heb zojuist mijn KPN-simkaart in mijn mobiel gedaan maar heb geen service..
Ik heb de mobiel al een aantal keer opnieuw opgestart en de simkaart er al een keer uitgehaald en opnieuw ingedaan.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt

-Anne
icon

Beste antwoord door PeterG 13 May 2019, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @annevdwouw , vandaag is nog niet om.
Als het goed is heb je een sms'je of een email gehad met daarin de datum van omzetting en de tijd waarin dit gebeurt en de tijd wordt vaak aangegeven met zoiets als tussen 0800 en 1600 uur.
Je merkt het het beste als je T-mobilekaart het niet meer doet, dan is de KPN-kaart actief.
@Jan-D
Dat klopt inderdaad !haha

Ik heb alleen geen tijdstip ontvangen en bij mijn tmobilekaart had ik ook geen service. Vandaar dat ik mijn kpn-kaart erin had gedaan.

Maar ik zal nog rustig afwachten dan.

Bedankt voor je reactie!
De dag is nog niet om inderdaad.

Anders kun je ook nog de klantenservice bellen. Die doet het wél via het gratis nummer 1200. Enne, die klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar. 7 dagen per week.

Werkt het onverhoopt niet met 1200 dan kun je met iedere NLD vaste en mobiele telefoon gratis bellen naar 0800-0402. Ook 24/7.
Reputatie 7
Badge +25
Hi Anne, welkom hier! Werkt de simkaart inmiddels? Zo niet, laat het dan vooral weten. Kun je je gegevens in dat geval invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord @annevdwouw dus ga ik ervan uit dat je het is opgelost. Anders hoor ik het graag!