Beantwoord

Geen service in België

  • 19 July 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Vanaf vandaag ben ik in België, Antwerpen om precies te zijn, en ik heb vanaf het moment dat ik België in ben gekomen geen service. Ik kan niet bellen en ik heb geen internet. Wel kan ik verbinden met WiFi. Ik heb m’n telefoon al opnieuw opgestart, ik heb hem gereset, ik heb m’n sim-kaart eruit gehaald en er weer in gedaan en ik heb m’n instellingen volgens mij ook goed staan, dus ik weet niet wat ik verder nog kan doen...

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 July 2020, 18:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Sharon, welkom op het forum. 

Als je in Nederland wel goed bereikbaar bent zou dit in Belgie ook moeten werken. Ben je wel verbonden met een netwerk daar? Zo ja, welke? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer vermelden. 

Reputatie 7
Badge +24

@Sharonzzz, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.