'geen service-melding' op iPhone 6

  • 27 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1830 keer bekeken

Hoi,

Ik herken het probleem met de iphone 6. Ik heb sinds een week ook last van de melding 'geen service"waardoor ik niet kan bellen en internetten.
Ik mijn simkaart vervangen, opnieuw geactiveerd en af toe heb ik dan verbinding maar dan valt het weg.
Als ik mijn simkaart in een ander toestel doet, dan doet die het wel.
Kan het aan mijn instellingen liggen? of moet ik een ander toestel aanschaffen?

*Admin: afgesplitst eigen topic voor je vraag aangemaakt

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Erick. Je zou de stappen op deze pagina nog eens kunnen doorlopen. https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen.htm
We kunnen dus al wel de conclusie trekken dat het niet aan het SIM kaartje en netwerk ligt.
Als dit geen resultaat geeft zou ik met het toestel naar de winkel gaan.

Reageer