Beantwoord

Geen service op het toestel en geen fatsoenlijk antwoord van KPN

  • 14 December 2019
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

op 10 december een nieuw kids abonnement afgesloten, deze werd op 11 december geleverd

na plaatsen in toelstel,  klopte het telefoon nummer niet met het simkaart nummer.

kpn gebeld,, de jongen kon me niet helpen moest in de middag maar terug bellen, 

 in de middag terug gebeld, eerste persoon kon me niet helpen werd doorverbonden, de dame zag het meteen,

het nummer (nummerbehoud) was verkeerd overgenomen,, dit werd geannuleerd,, werd in orde gemaakt en er zou een nieuwe sim opgestuurd worden. deze op vrijdag gekregen en geplaatst, moest nog geactiveerd worden, ging prima, maar geen geer service,

in de avond  weer gebeld,  na 45 min aan de telefoon, 3 verschillende mensen gesproken te hebben, 

zei de laatste, o  er is een storing, wacht maar tot morgen vroeg.

prima,, vanmorgen nog niks,,, 

weer gebeld, 

zegt de medewerker, ik kan u niet helpen we hebben een computer storing.

bel straks maar terug.. 

 

om simpel van te worden toch?

en tot op hede geen stap verder.

iemand een idee hoe op te lossen

mijn dank is groot.

groet petra

 

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 December 2019, 11:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @pewi, welkom op het Forum en goed dat je jouw verhaal hier deelt! 

Helaas kan het zo zijn dat de systemen niet meewerkten op het moment dat je contact zocht. Maar dat moet ons er niet van weerhouden om je zo goed mogelijk te helpen!

Uit je bericht begrijp ik dat ook de nieuwe simkaart op dit moment nog niet geactiveerd is? Je hebt dit zelf ook al geprobeerd via onze website? Ik denk het wel, maar vraag het voor de zekerheid nog even. 

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen bij persoonlijke opmerkingen met het 06-nummer + simkaartnummer van het simkaartje dat je hebt ontvangen? Daarnaast zou het fijn zijn als ik je naam en postcode + huisnummer in je profiel kan terugvinden. Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik voor je op zoek en hopelijk kan ik de simkaart dan zo snel mogelijk voor je activeren!

inmiddels heb ik een sim kaart die werkt,

de andere moet nog geannuleerd worden, hopelijk komt dit goed.

ik ben dan zojuist vriendelijk en goed geholpen door Bibi. maar ook zij is afhankelijk van een collega.

we wachten nog even af!

Reputatie 7
Badge +21

@pewi, bedankt voor je terugkoppeling! Begrijp ik goed dat je dus nog wacht op de annulering  van één van de twee, en ik hier dus niks meer voor hoef te doen? :blush:

Reageer