Beantwoord

Geen service op nieuwe simkaart

  • 6 August 2019
  • 2 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart alleen blijft hij op service staan. Sms berichten komen aan kan alleen niet bellen. Hoe kan dit op gelost worden? Zit in Egypte 🙈🙈🙈
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 August 2019, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Oef, dat is niet handig, @Harm van den hee. Dank voor het alvast invullen van je adresgegevens. Ik zie alleen twee abonnementen op dat adres. Kun je in je profiel ook nog het 06-nummer of klantnummer invullen waar het om gaat?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Harm. Ik ga ervan uit dat het via andere weg gelukt is om het probleem te verhelpen. Mocht dat niet zo zijn, vul nog even verder je profiel in en reageer alsnog.