Beantwoord

Geen SIM kaart bij nieuw abonnement

  • 1 November 2019
  • 2 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik heb een abonnement afgesloten bij KPN met nummerbehoud. Nou liep gisteren mijn contract bij mijn oude provider af. En begint mijn nieuwe abonnement vandaag. Ik heb alleen nog pgeen nieuwe simkaart ontvangen van KPN. Ik heb dus nu sinds gister al geen provider meer en kan dus ook niet bellen of gebeld worden. Is dit normaal? Kan dit nog binnenkomen? 

icon

Beste antwoord door Nadia 1 November 2019, 16:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hey @Ashley 1, welkom op het KPN forum. Ai, dat is wel erg balen. Nu kun je geen gebruik maken van je abonnement. Raar, je ontvangt van ons ruim van te voren een simkaart. Hierop wordt jouw nummer overgezet wanneer je contract bij ons ingaat. Als je in de kpn winkel het contract hebt afgesloten, krijg je de kaart meteen mee. Wanneer je telefonisch, live chat of online de bestelling hebt gedaan, krijg je binnen 5 werkdagen via de koerier de simkaart geleverd. De koerier vraagt om je legitimatie en controleert je gegevens. Je wordt gevraagd om 1ct te pinnen met de bankpas waarmee de maandelijkse facturen worden betaald. 

De kortste klap is om zo snel mogelijk naar de dichtstbijzijnde winkel te gaan. Dan krijg je meteen een (nieuwe) simkaart. Vergeet je bankpas en legitimatie niet! 

Reputatie 7

Ha @Ashley 1, is het gelukt? Ik neem aan van wel, heb je hier niet meer terug gezien. Ik sluit daarbij je topic. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het hier gerust weten :) 

Reageer