Beantwoord

'Geen simkaart' melding op iPhone

  • 24 december 2018
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo!

Op mijn iphone 6 staat aangegeven dat er geen simkaart aanwezig is,
maar die heb ik wel in mijn telefoon zitten.
Ik heb m opnieuw opgestart, de simkaart erin en eruit gehaald, maar niks werkt.
Hebben jullie enig idee hoe dit kan komen?
Het kan ook aan mijn telefoon liggen, dat die de simkaart niet meer pakt, of mijn simkaart is kapot..

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groet,
Mariska
icon

Beste antwoord door Paul_ 24 december 2018, 12:19

Hoi @Mariska96, welkom hier. Dan moeten we gaan uitsluiten waar het probleem precies zit. De makkelijkste manier is om de simkaart in een ander toestel te testen. Is dat een optie?

Indien de simkaart ook niet in een ander toestel werkt, dan kan je een vervangende simkaart aanvragen via MijnKPN, of gelijk één ophalen in een KPN winkel.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Mariska96, welkom hier. Dan moeten we gaan uitsluiten waar het probleem precies zit. De makkelijkste manier is om de simkaart in een ander toestel te testen. Is dat een optie?

Indien de simkaart ook niet in een ander toestel werkt, dan kan je een vervangende simkaart aanvragen via MijnKPN, of gelijk één ophalen in een KPN winkel.
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb niets meer van je gehoord @Mariska96 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer