Beantwoord

Geen spotify premium code.

• 20 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste lezer,

Ik wacht nu al ruim 6 weken op een spotify premium code die ik niet heb mogen ontvangen via SMS/Mail/post.
Wanneer er naar KPN gebeld wordt krijg je alsmaar te horen dat er een "storing is" maar hierover is NERGENS iets te vinden op de website van KPN.
Het gaat om een Mobiel abonnement KPN zorgeloos premium + gratis spotify.

Hopelijk kunnen ze hier WEL regelen dat er een spotify code aangemaakt kan worden. Begin het langzaam zat te worden om alsmaar het zelfde bericht te ontvangen.

Mvg,
Chris,

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 augustus 2016, 16:59

Na uitzoeken bleek dat Chris' gegevens niet goed waren doorgekomen in het achterliggende systeem. Dit is niet direct door de klantenservice op te lossen. Maar met een beetje hulp van de technische dienst is het gelukt om Chris' gegevens alsnog op z'n plek te krijgen. De nieuwe code is aangevraagd en inmiddels al ontvangen en gebruikt 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hey Chris, welkom hier! Ik kan me voorstellen dat je er wel flauw van bent en gewoon een code wilt. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens. Dan zoek ik uit waar de code blijft.
Reputatie 7
Badge +28
Na uitzoeken bleek dat Chris' gegevens niet goed waren doorgekomen in het achterliggende systeem. Dit is niet direct door de klantenservice op te lossen. Maar met een beetje hulp van de technische dienst is het gelukt om Chris' gegevens alsnog op z'n plek te krijgen. De nieuwe code is aangevraagd en inmiddels al ontvangen en gebruikt 🙂

Reageer