Beantwoord

geen unlockcode gekregen

  • 1 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Ik probeer mijn telefoon simlock vrij te maken, maar tot dusver heb ik nog niets ontvangen.

Al meerdere pogingen gedaan, maar nog steeds geen mail en geen post.
icon

Beste antwoord door Jeroen_dB 4 oktober 2018, 10:36

Hallo rupsje. Welkom op het KPN forum. Wat leuk dat je je vraag hier stelt. Als je een unlock code hebt aangevraagd, kan het 4 weken duren voordat je per e-mail de code ontvangt. Hoe lang geleden heb je de aanvraag ingediend? Het is wel zo dat tegenwoordig het merendeel van de toestellen al SIM-lock vrij en heb je dus geen unlock code nodig. Zou je je forumprofiel kunnen updaten met postcode+huisnummer en het mobiele nummer dat je bij KPN hebt. Ga ik voor je kijken hoe de vork in de steel zit.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hallo rupsje. Welkom op het KPN forum. Wat leuk dat je je vraag hier stelt. Als je een unlock code hebt aangevraagd, kan het 4 weken duren voordat je per e-mail de code ontvangt. Hoe lang geleden heb je de aanvraag ingediend? Het is wel zo dat tegenwoordig het merendeel van de toestellen al SIM-lock vrij en heb je dus geen unlock code nodig. Zou je je forumprofiel kunnen updaten met postcode+huisnummer en het mobiele nummer dat je bij KPN hebt. Ga ik voor je kijken hoe de vork in de steel zit.

Reageer