Beantwoord

Geen verbinding in Almere

Sinds gisteren uit het niets heb ik constant een x. Ik ben niet de enigste want m'n mede huisgenoten hebben ook een x. Maakt niet uit of ik uit huis ga zodra ik wifi verbinding verlies ben ik totaal niet bereikbaar want nergens krijg ik maar meer dan 1 streepje.

Ik heb gekeken op de storing pagina en niks wordt aangegeven. Wat is er in hemelsnaam aan de hand KPN?!
icon

Beste antwoord door Ashley E. 30 december 2018, 18:38

Alex_P schreef:

Hi Ashley, soory voor mijn late reactie. Deze topic helemaal over het hoofd gezien. Mag ik weten welke telefoon je hebt en of je deze ook al hebt gereset? Dit lijkt namelijk niet aan het netwerk zitten aangezien je het op meerdere locatie en dus masten hebt. Ik hoor het graag.

Hey, het in inmiddels al opgelost. Lag toch aan de masten want een paar dagen terug kregen de bewonere van almere sms ivm de slechte verbinding. Gisteren eindelijk gemaakt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi Ashley, welkom hier. Ik kijk graag voor je na wat er in hemelsnaam aan de hand is. Dit gaat zo te lezen om 1 locatie? Of heb jij overal slecht bereik? (net zoals je huisgenoten)

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Alex_P schreef:

Hi Ashley, welkom hier. Ik kijk graag voor je na wat er in hemelsnaam aan de hand is. Dit gaat zo te lezen om 1 locatie? Of heb jij overal slecht bereik? (net zoals je huisgenoten)

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Hallo Alex, ik heb zo goed mogelijk m'n profiel ingevuld. Ik weet alleen niet m'n klantnummer uit m'n hoofd.

Het gaat om Almere-Buiten op het moment. In huis had ik en de rest gewoon 5 streepjes (heel vaak was m'n Wi-Fi slechter dan m'n 4G) nu zodra ik buiten bereik van m'n wifi ben dan krijg ik nog geen eens een H want ik heb echt maar 1 streepje of soms niks.

Dit probleem gelt nog steeds voor iedereen in huis.
Reputatie 7
Badge +11
Hi Ashley, soory voor mijn late reactie. Deze topic helemaal over het hoofd gezien. Mag ik weten welke telefoon je hebt en of je deze ook al hebt gereset? Dit lijkt namelijk niet aan het netwerk zitten aangezien je het op meerdere locatie en dus masten hebt. Ik hoor het graag.
Alex_P schreef:

Hey, het in inmiddels al opgelost. Lag toch aan de masten want een paar dagen terug kregen de bewonere van almere sms ivm de slechte verbinding. Gisteren eindelijk gemaakt.
Reputatie 7
Badge +11
Wat een timing van mijn kant dan. Fijn dat alles weer goed werkt. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer