Beantwoord

Geen verbinding in Italiƫ

  • 28 September 2019
  • 11 reacties
  • 220 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben sinds vandaag in Italie en heb hier geen verbinding met het netwerk. Ik heb roaming aan staan maar mijn telefoon geeft aan dat de simkaart de verbinding niet accepteert.

Groetjes Otto
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 September 2019, 19:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Otto1994 Dat is bijzonder. Je kunt helemaal niets, niet bellen en niet internetten? Als je handmatig een ander netwerk selecteert, werkt het dan wel? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Alles wat ik weet heb ik ingevuld klant nummer weet ik niet
Dank voor de reactie
Reputatie 7
Badge +20
Alles wat ik weet heb ik ingevuld klant nummer weet ik niet
Dank voor de reactie

Dank je, @Otto1994 vul je ook je mobiele nummer nog even in? En hoe zit het nu: heb je helemƔƔl geen verbinding? Werkt het selecteren van een ander netwerk?
Badge
Kan niet bellen en alleen internet via de wifi, kan wel handmatig andere providers selecteren, maar dan geeft die de foutmelding dat de sim geen toegang geeft
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk, @Otto1994 Wil je je mobiele nummer nog in je profiel zetten? Dan kijk ik mee.
Badge
Waar kan ik mn mobiele nummer invullen heb het nu bij klantnummer mobiel staan
Reputatie 7
Badge +20
Dat maakt niet uit, @Otto1994 Als het maar in je profiel staat
Badge
Staat achter mijn naam
Reputatie 7
Badge +24
Hi Otto, ik neem het even over van Bart.

Zou je het nu nogmaals willen proberen? Eventueel met 1 van deze netwerken? Vodafone, Telekom Italia, Wind of Iliad.
Badge
Nu doet hij wel šŸ‘
dankjewel
Reputatie 7
Badge +24
Nu doet hij wel šŸ‘dankjewel

Top! Graag gedaan uiteraard.