Beantwoord

Geen verbinding Mijn KPN

  • 17 May 2019
  • 5 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik probeer in te loggen en krijg de melding Hoie kan ik nu verder?
icon

Beste antwoord door Alvin2411 19 May 2019, 15:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Alvin2411. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn KPN. Gebruik je de webversie of de Mijn KPN app? Zou je allebei eens willen proberen? Mocht het alsnog niet lukken om in te loggen, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Zou je eventueel ook een screenshot willen maken van deze foutmelding en in dit topic willen delen. Ik hoor graag van je!
Goedemorgen @Alvin2411. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn KPN. Gebruik je de webversie of de Mijn KPN app? Zou je allebei eens willen proberen? Mocht het alsnog niet lukken om in te loggen, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Zou je eventueel ook een screenshot willen maken van deze foutmelding en in dit topic willen delen. Ik hoor graag van je!
Probleem bleek van tijdelijk aard
Inloggen lukt nu gewoon
.....lukt nu gewoon
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer