Beantwoord

Geen VOWIFI via TWEAK

  • 23 March 2021
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 6 reacties

Goedendag,

 

Graag jullie hulp om VOWIFI via mijn TWEAK aansluiting toe te staan. Elders werkt VOWIFI wel op mijn toestel. Met KPN- zakelijk hetzelfde probleem. Ik vond onderstaande vraag met hetzelfde probleem, dat jullie eerder opgelost hebben.

vowifi via TWEAK werkt niet

 

In mijn profiel staat mijn IP-adres.

Alvastdank voor jullie hulp!

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 March 2021, 20:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi R, welkom hier. 

Je IP heb ik inderdaad nodig, maar ook de rest van je gegevens om je te kunnen vinden. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Bedankt.

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb dit doorgezet. Zodra ik een reactie heb zat ik het laten weten.

Het is opgelost. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Top! Graag gedaan.