Beantwoord

Geluid probleem iphone 7

  • 1 March 2019
  • 14 reacties
  • 240 keer bekeken

ik heb een iPhone 7 en nu al doe ik oortjes in me telefoon komt er gewoon geluid uit me telefoon spieker maar niet uit me oortjes heeft iemand een idee wat dit kan zijn
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 March 2019, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi @Nina. Misschien is het stekkertje of kabeltje stuk. Heb je ook andere 'oortjes' om dat even uit te sluiten?
Reputatie 7
Badge +21
Gebruik je wel de originele iPhone oortjes?
Heb je al weer geluid, @Nina. ?
Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er voorlopig van uit dat je je probleem hebt kunnen oplossen. Mocht er toch nog iets zijn, laat het weten!
Hoi @Nina. Misschien is het stekkertje of kabeltje stuk. Heb je ook andere 'oortjes' om dat even uit te sluiten?
me oortjes deden het wel bij me vaders telefoon en andere oortjes doen het ook niet ik heb Apple originele oortjes
Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er voorlopig van uit dat je je probleem hebt kunnen oplossen. Mocht er toch nog iets zijn, laat het weten!
Ik was ook bij de telefoon zaak geweest zij hadden het oortjes gat verbannen maar deed het nog steeds niet
Gebruik je wel de originele iPhone oortjes?
Ja
Reputatie 7
Badge +21
Het stekkertje van je oortjes moet de interne speaker uitschakelen, dus als een ander oortje niet helpt dan ligt het aan je telefoon en kun je het beste deze ter reparatie aanbieden.
Reputatie 4
Badge +4
Als dit gebeurt, zit er meestal pluis (van je kleding) in de aansluiting op je telefoon. Neem een houten of plastic (geen metaal!) tandenstoker en peuter voorzichtig het pluis uit de aansluiting op je telefoon. Goede kans dat het probleem dan opgelost is.
Ik hoop dat het met bovenstaande tips nog is op te lossen, @Nina. En anders zou ik met de telefoon naar de winkel gaan en hoop ik dat je nog garantie hebt!
Het stekkertje van je oortjes moet de interne speaker uitschakelen, dus als een ander oortje niet helpt dan ligt het aan je telefoon en kun je het beste deze ter reparatie aanbieden.
Welke reparatie zou dat moeten zijn?
Reputatie 7
Badge +21
@Nina
Koptelefoon chassisdeel in de iPhone vervangen.
Ik begreep uit je bericht dat de winkel deze al had schoongemaakt, dus als dat niet geholpen heeft dan lijkt me vervanging daarvan de enige oplossing.
@Nina
Koptelefoon chassisdeel in de iPhone vervangen.
Ik begreep uit je bericht dat de winkel deze al had schoongemaakt, dus als dat niet geholpen heeft dan lijkt me vervanging daarvan de enige oplossing.

Die hadden ze vervangen maar deed het nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +21
Dan dus helemaal de telefoon ter reparatie aanbieden, dan is er dus wat anders defect