Beantwoord

gemiste oproep bericht aanzetten

• 11 december 2017
  • 2 reacties
  • 5148 keer bekeken

Beste, wanneer ik in gesprek ben en er een tweede gesprek binnenkomt en ik dit niet opneem kan ik nooit zien wie er gebeld heeft. Is het mogelijk om een optie in te stellen dat je een sms/bericht krijgt bij een gemist gesprek?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 14 december 2017, 17:06

Het zit als volgt: de sms'jes worden vanuit de voicemail verstuurd, ook bij 'in gesprek' als er geen voicemail achter gelaten wordt. Dus als je de voicemail gebruikt, krijg je dus ook een sms als je in gesprek bent. Als je de voicemail niet aan hebt staan, overigens niet. Is het zo duidelijk?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @joost.dhondt, welkom! We zijn sinds een paar weken over naar een nieuw voicemail platform. Vanuit daar is het inderdaad mogelijk om een sms bij een gemiste oproep te ontvangen, in ieder geval bij geen bereik én ook als je je toestel uit hebt staan. Of het kan bij 'in gesprek' weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar ik ga dit voor je navragen en kom er op terug!
Reputatie 7
Badge +27
Het zit als volgt: de sms'jes worden vanuit de voicemail verstuurd, ook bij 'in gesprek' als er geen voicemail achter gelaten wordt. Dus als je de voicemail gebruikt, krijg je dus ook een sms als je in gesprek bent. Als je de voicemail niet aan hebt staan, overigens niet. Is het zo duidelijk?

Reageer