Beantwoord

gesprek niet beeindigd

  • 22 November 2019
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn S5 heeft een gesprek op een of andere mannier niet beeindigd en is door blijven lopen zonder dat ik er erg inhad voor 23,2 uur.

Mijn abonnement geeft aan onbeperkt bellen maar ben hier toch onzeker over de kosten voor de tijdsduur.

Het gesrek heeft plaats gevonden binnen Nederland.

 

Heeft iemand hier al mee te maken gehad?

 

MVG Pieter

icon

Beste antwoord door pieternumberone 26 November 2019, 15:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Onbeperkt is onbeperkt. Dan heb je (als je binnen Nederland belt) geen extra kosten. Los van 0900 -nummers enzo. 

Reputatie 1

Laten we hopen dat je gelijk hebt.

MVG Pieter

Badge +12

Heeft de “andere kant” de verbinding ook niet verbroken dan?

Reputatie 1

Blijkbaar niet het andere nummer is een bekende en heb al geinformeerd maar nog geen antwoord.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @pieternumberone, ik ben er meteen voor je ingedoken en zie deze maand geen extra kosten staan! Mocht dat het geval zijn kan je die ook terugvinden in mijn KPN. Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat je z'n lang gesprek hebt gehad? Ik zie dit namelijk niet terug in je gebruiksspecificatie van november. Heb je misschien via Whatsapp gebeld i.p.v. je simkaart? 

Reputatie 1

Hoi Jiske

Mijn gespreksparter had ook maar ong. 1min. aan beltijd kunnen vinden en dat kwam beter overeen met wat ik kan herleiden.

Wat ik op mijn telf. gezien had is dat ACR is doorgelopen van dat gesprek tot ong. die 23 uur, en had aangenomen dat dit ook voor de KPN verbinding gold.

Maar fijn dat je hebt kunnen nakijken dat dit dus niet zo is geweest, dank daarvoor, e.e.a. is me nu duidelijk dat ik me geen zorgen hoef te maken.

Waarschijnlijk is dit een foutje van ACR en is het hopelijk maar eenmalig, zal het in het vervolg eens nazien of dit meer voorkomt.

We kunnen deze vraag dus afsluiten.

MVG Pieter

Reputatie 5
Badge +7

Hi Pieter,  ik heb je antwoord als beste antwoord gemarkeerd dus het topic is gesloten! Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag :slight_smile:

Reageer