Beantwoord

Gesprekskwaliteit

  • 23 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Beste KPN. Sinds een jaar zitten we bedrijfsmatig op het KPN één platform en we constateren een aanzienlijke verslechtering van de gesprekskwaliteit.
De business partner die ons aan dit platform geholpen heeft zegt dat dit niet kan.
Mijn vraag is dus zou dit wel of niet kunnen ?
icon

Beste antwoord door huistijger 23 augustus 2018, 11:30

Hallo @MartienH
Dit lijkt me een vraag voor het Zakelijk forum.
Je zit hier n.l. op het particuliere forum.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @MartienH
Dit lijkt me een vraag voor het Zakelijk forum.
Je zit hier n.l. op het particuliere forum.
Heb me gisteren aangemeld op het Zakelijk forum maar geen reactie tot dus ver.
Ga even zoeken hoe ik de vraag kan verwijderen van dit forum.
Reputatie 7
Badge +18
Dit kun je het niet zelf verwijderen.
Als je het persé wilt dan kan webcare het voor je verwijderen.

Reageer