Beantwoord

goal alert niet aan de gang

  • 18 August 2019
  • 5 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik krijg mijn goal alert niet goed aan de gang. Ik krijg steeds een pop-up bericht dat ik makkelijk van club kan wisselen. Maar dat wil ik niet . Wil gewoon dat de app werkt. Heb de app al verwijderd, telefoon uitgeschakeld en weer in en opnieuw de app geïnstalleerd. Welke “knop” ik ook indruk, ik krijg steeds hetzelfde pop-up bericht. Zie foto. Hoe komt dit goed 😳😳😳

icon

Beste antwoord door BalenO 18 August 2019, 18:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hallo @BalenO,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de Goal Alert, ik heb zelf een iPhone 8 Plus.
Als je op sluiten hebt gedrukt, zou je dan eens jou Clubs eens willen verwijderen uit de app?
Daarna de clubs weer opnieuw selecteren die je graag wilt, en dan de app afsluiten.
Dan daarna de iPhone eens af te sluiten en opnieuw op te starten.

Ik weet niet welke type iPhone je hebt, maar je kunt hem ook een geforceerd opnieuw opstarten, hoe dat werkt? Dat zie je hieronder:




Laat je het even weten of het gelukt is? 👍🏼
Beste Dennis,

ik heb de Club verwijdert maar als ik dan op club kiezen druk komt weer dt pop-up bericht. Kortom ik kom niet verder. Ik zal nog eens de app verwijderen en dan weer proberen.

groet,

Balen
Ha die Dennis,

ik heb een I Phone 6S . Heb eerste de club verwijderd. Daarna de app weer verwijdert en de telefoon uit en daarna weer aan gezet. Vervolgens de app opnieuw gedownload . En zowaar, kon mijn club kiezen en het ziet er nu normaal uit. Nu maar hopen dat die het volgende weekend het weer doet.

Dank voor de tip.
groet,

Balen
Reputatie 7
Badge +22
Ha die Dennis,

ik heb een I Phone 6S . Heb eerste de club verwijderd. Daarna de app weer verwijdert en de telefoon uit en daarna weer aan gezet. Vervolgens de app opnieuw gedownload . En zowaar, kon mijn club kiezen en het ziet er nu normaal uit. Nu maar hopen dat die het volgende weekend het weer doet.

Dank voor de tip.
groet,

Balen

@BalenO wat fijn dat het gelukt is, hopelijk blijft het goed gaan. Vroeg me alleen af als je je clubje hebt toegevoegd dan hoef je dit niet te wijzigen. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Ha die Dennis,

ik heb een I Phone 6S . Heb eerste de club verwijderd. Daarna de app weer verwijdert en de telefoon uit en daarna weer aan gezet. Vervolgens de app opnieuw gedownload . En zowaar, kon mijn club kiezen en het ziet er nu normaal uit. Nu maar hopen dat die het volgende weekend het weer doet.

Dank voor de tip.
groet,

Balen

Hi @BalenO, welkom hier. Al goed geholpen door Dennis zie ik. Fijn dat het nu werkt. Mocht je toch nog weer problemen ervaren, dan weet je ons te vinden.