Beantwoord

Gomobio

• 17 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 2318 keer bekeken

Ik keek vandaag bij mijn sms berichten en kwam twee berichten tegen van Gomobio. Wie heeft dit ook gehad?
icon

Beste antwoord door Joran 19 oktober 2017, 18:07

Welkom Peter, Gomobio lijkt een dienst te zijn dat betaalde sms'jes verstuurd. Zijn dit de enige twee sms'jes die zijn aangekomen?

Ik adviseer je om in te loggen op Payinfo. Dit is een gezamelijke dienst van providers, betalingsproviders en bedrijven die deze diensten aanbieden. Via Payinfo kun je controleren op welke sms'diensten je geabonneerd bent en deze stopzetten. Controleer op het betreffende toestel of er onbetrouwbare apps zijn geïnstalleerd of sms'jes zijn verstuurd naar het nummer van Gomobio.

Op de laatste factuur zie ik nog geen kosten in rekening gebracht. Als je die op de aankomende factuur wel ziet verschijnen, laat het weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Peter, Gomobio lijkt een dienst te zijn dat betaalde sms'jes verstuurd. Zijn dit de enige twee sms'jes die zijn aangekomen?

Ik adviseer je om in te loggen op Payinfo. Dit is een gezamelijke dienst van providers, betalingsproviders en bedrijven die deze diensten aanbieden. Via Payinfo kun je controleren op welke sms'diensten je geabonneerd bent en deze stopzetten. Controleer op het betreffende toestel of er onbetrouwbare apps zijn geïnstalleerd of sms'jes zijn verstuurd naar het nummer van Gomobio.

Op de laatste factuur zie ik nog geen kosten in rekening gebracht. Als je die op de aankomende factuur wel ziet verschijnen, laat het weten.
Goedendag, ik heb zojuist ook een sms van gomobio ontvangen waarin aangegeven wordt dat het 7,50 per week kost. Ik ben maar payinfo.nl gegaan, hier staat vermeld dat ik op dit moment geen betaalde sms diensten heb en mijn telefoon staat geblokkeerd voor alle vormen van betaalde sms diensten.

Hoe weet ik nu dat er niet iets zonder mijn weten in rekening gaat worden gebracht?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi AFM, welkom op het forum! Vreemd dat je zo'n sms ontvangen hebt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie gelukkig dat er geen kosten in rekening zijn gebracht. Dat zou ook helemaal niet moeten kunnen, want ik zie dat jouw nummer geblokkeerd is voor alle sms-diensten.

Reageer