Beantwoord

GPS tracker krijg ik geen 2G verbinding

  • 4 April 2020
  • 15 reacties
  • 503 keer bekeken

Ik heb voor mijn kids 2 gps watches.

Kan iemand mij helpen met de sims van 4 g naar 2 g  zetten?

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 April 2020, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Gpstracker, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het omzetten van 4G naar 2G kunnen wij vanuit hier niet doen, daarvoor zou ik de stappen in de handleiding volgen. Wat ik hier kan doen voor de 06-nummer is de APN instellingen controleren én eventueel goed zetten. Dat heeft voor veel klanten al geholpen! Wil je dat ik dat voor jouw twee nummers doe? Vul dan even deze twee nummers in bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel en geef mij even een seintje wanneer dat gelukt is!

Ik heb het op een telefoon geprobeerd maar dit lukt helaas niet. Ik heb het bij mijn profiel aangepast.

Reputatie 7
Badge +21

@Gpstracker, ik heb voor beide nummers de APN instellingen aangepast. Wil je het toestel eens herstarten en kijken of ze het doen?

Top ze werken.

Bedankt voor de moeite

Reputatie 7
Badge +21

Kijk, hartstikke fijn om te lezen! Veel plezier ermee! :smile:

Ik heb een simkaart in een gps horloge gedaan maar staat steeds enter sim maar ik kan niks invoeren.. hoe kom ik hier van af? Ik las al dat iemand die code eraf kreeg maar hoe dan?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Biancaejjn, ik kan even voor je kijken of in ieder geval je APN instellingen goed staan. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Het is inmiddels gelukt alleen krijg ik naar niet een locatie door waar de gps horloge zich bevind

Reputatie 7
Badge +20

Ah top :) dat scheelt weer! Hoe je horloge inhoudelijk werkt kan ik je helaas weinig over vertellen!

Ik heb ook een probleem met 2 van die fijne gps horloges.

Beiden maken ze geen verbinding met het (2G) netwerk.

De pincode heb ik al van de kaartjes afgehaald en ermee gebeld met mijn mobiel.
Maar ze willen beiden in die horloges geen verbinding maken terwijl mijn mobieltje op deze locatie volle bak bereik heeft op 2G.

 

Heb meermaals geprobeerd een SMS met instellingen te versturen maar krijg geen respons.
Dit zal te maken hebben met het feit dat ze geen verbinding maken.

Badge

Ik heb ook hetzelfde probleem met de horloges voor mijn kinderen. Er moet 2 G netwerk verbinding zijn.  Pre paid simkaart heb ik al geactiveerd en pincode uitgezet. Maar krijgt helaas de mogelijkheid om de mobiele netwerk te veranderen. Het staat alleen op 3G met een iphone 7. Apn staat volgens mij goed ingesteld

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb ook een probleem met 2 van die fijne gps horloges.

Beiden maken ze geen verbinding met het (2G) netwerk.

De pincode heb ik al van de kaartjes afgehaald en ermee gebeld met mijn mobiel.
Maar ze willen beiden in die horloges geen verbinding maken terwijl mijn mobieltje op deze locatie volle bak bereik heeft op 2G.

 

Heb meermaals geprobeerd een SMS met instellingen te versturen maar krijg geen respons.
Dit zal te maken hebben met het feit dat ze geen verbinding maken.

Excuses voor de late reactie. Bij jou staan de APN's goed in ieder geval, dus wat mij betreft zou het moeten werken.

Ik heb ook hetzelfde probleem met de horloges voor mijn kinderen. Er moet 2 G netwerk verbinding zijn.  Pre paid simkaart heb ik al geactiveerd en pincode uitgezet. Maar krijgt helaas de mogelijkheid om de mobiele netwerk te veranderen. Het staat alleen op 3G met een iphone 7. Apn staat volgens mij goed ingesteld

@Cb24, ik check het graag even in ons systeem. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Badge

Ik heb ook een probleem met 2 van die fijne gps horloges.

Beiden maken ze geen verbinding met het (2G) netwerk.

De pincode heb ik al van de kaartjes afgehaald en ermee gebeld met mijn mobiel.
Maar ze willen beiden in die horloges geen verbinding maken terwijl mijn mobieltje op deze locatie volle bak bereik heeft op 2G.

 

Heb meermaals geprobeerd een SMS met instellingen te versturen maar krijg geen respons.
Dit zal te maken hebben met het feit dat ze geen verbinding maken.

Excuses voor de late reactie. Bij jou staan de APN's goed in ieder geval, dus wat mij betreft zou het moeten werken.

Ik heb ook hetzelfde probleem met de horloges voor mijn kinderen. Er moet 2 G netwerk verbinding zijn.  Pre paid simkaart heb ik al geactiveerd en pincode uitgezet. Maar krijgt helaas de mogelijkheid om de mobiele netwerk te veranderen. Het staat alleen op 3G met een iphone 7. Apn staat volgens mij goed ingesteld

@Cb24, ik check het graag even in ons systeem. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Bedankt voor je reactie. Ik heb het 06 nr en simkaart # erbij genoteerd

Reputatie 7
Badge +25

@Cb24: de APN's staan nu helemaal goed. Zou je het nog eens willen testen? Wellicht even een keertje herstarten.

Goedemiddag

 

Ik heb ook een horloge wat alleen werkt op 2G

Hoe kunt u mij helpen...?

Groetjes Nathalie