Graag z.s.m. nieuwe microsimkaart

  • 25 februari 2014
  • 1 reactie
  • 2146 keer bekeken

Hallo,

Mijn simkaart is defect.

Via internet en mobiel ben ik niet in staat om jullie te bereiken.

Dit zit mij erg ongelegen.

Kunnen jullie mij zo snel mogelijk helpen?

Morgen heb ik mijn telefoon eigenlijk weer nodig met mijn nummer.

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke Groet,

Thomas


1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Beste samoth-thomas,

Ik begrijp dat het vervelend is wanneer je simkaart defect is.

Uiteraard stuur ik je graag een nieuwe simkaart op.

Kun je daarvoor in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer sturen?

Als het een prepaid aansluiting betreft kan ik je geen nieuwe simkaart sturen, je kunt dan zelf een nieuw prepaidkaartje kopen in de KPN winkel, als je me vervolgens je 06-nummer, oude simkaartnummer en het nieuwe simkaartnummer stuurt kan ik regelen dat je huidige 06-nummer er aan gekoppeld wordt.

Je geeft aan dat je vandaag weer bereikbaar moet zijn, middels het opsturen van een simkaart kan ik niet regelen dat je deze vandaag al ontvangt. Je zou ook een nieuwe simkaart in de KPN winkel kunnen aanschaffen. Die wordt dan meteen voor je geactiveerd.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer