Gratis internetbundel?

• 12 december 2014
  • 6 reacties
  • 3581 keer bekeken

Hey,

Ik kreeg net een smsje van KPN dat ik gebruik kan maken van de volgende bundel : gratis internetbundel. Wat houd dit precies in. Ik ben prepaid gebruiker maar ik heb nooit iets een bundel of iets dergelijks aangevraagd. En waar kan ik deze bundel inzien want ik heb bij mijn kpn gekeken en daar kon ik niks vinden. Over die bundel(zoals:hoeveel mb's etc). Want is dit eenmalig of niet. Ik heb namelijk geen zin om 3g aan te zetten er vervolgens achter te komen dat het mij klauwen met geld kost.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het gaat om een gratis bundel van 1000MB en je krijgt opnieuw een sms wanneer de bundel op is en anders wanneer de bundel zelf stopt. Als ik het me goed herinner dan is de bundel geldig t/m 31-12-2014 :)

Ok cool. Waar aan heb ik het aan het te danken vraag ik me dan.

Het is een kerstcadeautje van KPN ;)

Reputatie 5
Badge +6
Ik kreeg hetzelfde SMS-je zoeven (dus ruim nà de kerstperiode). Gaat het om dezelfde 1000MB bundel? Kan ik ergens zien hoeveel ik gebruik? Op de KPN-site is hier niets over te vinden...

Dat is wel bijzonder zeg, geen idee wat voor actie dat is. Op je MijnKPN kan je je dataverbruik en -tegoed inzien, daar zou dan 1000MB bij moeten staan.

Reputatie 7
Badge +24
Beste stellingen90,

Dat is een goede vraag! Het betreft niet 1000MB, maar 250MB. Goed dat je aangeeft dat dit niet duidelijk is, hiervan maak ik intern een melding om dit te verbeteren. Zie deze link voor meer informatie over het bericht dat je ontvangen hebt. Via MijnKPN kun je inzien hoeveel MB's je verbruikt hebt.

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer