Beantwoord

Gratis nummer

• 4 december 2015
  • 2 reacties
  • 461 keer bekeken

Geacht Forum.

Ik heb bij jullie een alles in een pakket.

Mooi.

Maar in dat pakket zit een gratis nummer voor mobiel naar vast.

Nu ben ik een man die alleen woont en geen inwonende personen in huis heefd.

En laat nu net nauw dat nummer thuis helemaal gratis zijn.

Ik kan onderweg echt wel naar mijn huis bellen maar daar neemt niemand op hoor want er is niemand.

Nu is mijn vraag waarom niet een nummer zelf uitzoeken die je dan wel gratis kan bellen met je mobiel daar heb je dan wat aan.

Ik hoor graag een reactie.

Vriendelijke groet;

Jan van Heteren

icon

Beste antwoord door PeterG 4 december 2015, 14:01

Je hebt dus KPN Compleet, begrijp ik. Anders zou bellen tussen je eigen nummers (mobiel en vast) niet gratis zijn.

Ik woon ook alleen en heb er wél profijt van. Doorgeschakelde gesprekken van vast naar mobiel zijn daardoor nml ook gratis. En dus staat mijn telefoon thuis permanent doorgeschakeld "bij geen gehoor" en "in gesprek". Dat kun je doen via MijnKPN en via je toestel met resp. *61 en *67. Meer informatie over doorschakelmogelijkheden vind je hier.

Je hebt door Compleet wel een verdubbeling van je mobiele belminuten. Dat betekent dat je 2 x zoveel feitelijk gratis naar derden binnen Nederland kunt bellen dan normaal met je mobiel.

Als ik m'n antwoordapparaat thuis aan heb gebruik ik het gratis bellen v.a. mobiel naar thuis om dat op afstand te beluisteren.

p.s. ik zou liever ook zien dat je één persoon buiten je eigen "huishouden" kunt toewijzen, maar dat is helaas niet zo. Maakt het administratief ook weer veel complexer.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Je hebt dus KPN Compleet, begrijp ik. Anders zou bellen tussen je eigen nummers (mobiel en vast) niet gratis zijn.

Ik woon ook alleen en heb er wél profijt van. Doorgeschakelde gesprekken van vast naar mobiel zijn daardoor nml ook gratis. En dus staat mijn telefoon thuis permanent doorgeschakeld "bij geen gehoor" en "in gesprek". Dat kun je doen via MijnKPN en via je toestel met resp. *61 en *67. Meer informatie over doorschakelmogelijkheden vind je hier.

Je hebt door Compleet wel een verdubbeling van je mobiele belminuten. Dat betekent dat je 2 x zoveel feitelijk gratis naar derden binnen Nederland kunt bellen dan normaal met je mobiel.

Als ik m'n antwoordapparaat thuis aan heb gebruik ik het gratis bellen v.a. mobiel naar thuis om dat op afstand te beluisteren.

p.s. ik zou liever ook zien dat je één persoon buiten je eigen "huishouden" kunt toewijzen, maar dat is helaas niet zo. Maakt het administratief ook weer veel complexer.

Reputatie 7
Badge +28
Beste Jan,

Welkom! Ik zie dat Peter je al flink wat informatie gegeven heeft. Kan je daarmee uit de voeten? Wel zal ik je wens intern doorgeven, zodat men weet dat er om gevraagd wordt. Wellicht zien we je in de toekomst nog eens terug op het forum!

Reageer