Beantwoord

Haperend geluid tijdens bellen

  • 8 March 2020
  • 4 reacties
  • 2570 keer bekeken

Telkens als ik bel, maakt niet uit met wie, dan hoort de andere persoon mij niet goed. Mijn geluid hapert dan om de paar seconden waardoor ik geen lopend gesprek kan voeren. Is hier een verklaring en mogelijke oplossing voor? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 March 2020, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TanteSennie, welkom op het forum!

Als het geluid telkens hapert, belt dat helemaal niet zo lekker natuurlijk :slight_frown: Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen, om te ervaren of het dan nog steeds hapert? De kans is aanwezig dat er iets aan de hand is met het microfoontje van je toestel, en door deze test kunnen we er achter komen of dat inderdaad het geval is! Je toestel kan -als hij nog binnen de garantieperiode zit- worden opgestuurd ter reparatie, als er inderdaad iets niet helemaal in orde is. 

Ik hoor graag je bevindingen! :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Het is me helemaal ontschoten, maar ik heb mijn Sim inderdaad geprobeerd in een ander toestel. Daar deed hij het gewoon goed. Dus het ligt dan waarschijnlijk aan mijn microfoon. Het zijn alleen geen korte haperingen, ik val echt een paar seconden weg. 

Reputatie 7
Badge +20

Kan gebeuren, wel fijn dat je nog weer even reageert om je bevindingen te delen!

Hoe lang heb je dit toestel al? Doorgaans heb je maken met een garantieperiode van 2 jaar. Als je je toestel korter dan 2 jaar hebt, zou je dit euvel onder garantie kunnen laten repareren, in de meeste gevallen :slight_smile:

Als je het toestel bij KPN hebt gekocht, kan je hem via 1 van onze winkels op laten sturen.