Beantwoord

Hardware-info Samsung S7 Edge

  • 25 November 2019
  • 10 reacties
  • 136 keer bekeken

Hoi,

ik zoek in het menu van mijn Samsung S7 Edge naar de hardware-info, om te achterhalen hoe groot mijn SD-kaartje is…… Iemand een idee waar dat zit???

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 29 November 2019, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Pico.hq 

Kijk daarvoor eens op Mijn bestanden

Als het goed is vind je daar Interne opslag en SD-kaart, met voor deze beide locaties gebruikt/totaal GB aangegeven.

Top Ruud,

Ik zocht wat ik vond, bijna….. :)
Een medewerker van de Samsung-store toverde afgelopen weekend in no-time, via het menu instellingen, een scherm tevoorschijn, waar deze informatie ook op stond. Samen met het modelnummer en nog wat gegevens. Ik kan niet uitstaan dat ik het niet gevonden krijg :(

Heb jij een ander idee?

 

Groet,

Pico

Reputatie 7
Badge +21

Ok, wat anders.

Kijk eens bij Instellingen en dan Info telefoon (helemaal naar beneden). Vind je daar wat je zoekt?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo  @Pico.hq , heb je daar gevonden wat je zocht? Anders zoeken we verder :wink:

Reputatie 7
Badge +15

@Pico.hq Welkom op het forum! Ik zie dat je al op weg geholpen bent door @RBxx. Heb je het scherm dat je zocht kunnen vinden door bovenstaande opties uit te voeren? 

Dag Heren,

Excuses voor de vertraging, maar ik heb helaas NIET het scherm aangetroffen wat ik zocht… :persevere:

De medewerker van de Samsung-shop kon, op het gezochte scherm, direct onder meer het typenummer van de telefoon en de hoeveelheid intern en extern opslaggeheugen zien. 
Lijkt me ook typisch informatie die je zo op zou moeten kunnen vragen EN ja, dat verwacht ik dan ook te kunnen vinden bij “Info telefoon”. Maar dat is dus niet het geval…. om te huilen!
 

Ik hoor graag welke opties ik nog meer heb, voordat het een luchtpostpakketje wordt :wink:

Reputatie 7
Badge +15

@Pico.hq Zou je het eens kunnen proberen via instellingen, apparaat, onderhoud en daar bij opslag. Is dat wellicht het scherm dat je bedoelt? 

Reputatie 7
Badge +21

Dat is een goeie, @Rutger_ .

Daar dacht ik ook net nog aan. Anders zou ik niet weten waar Samsung dit “verstopt” heeft. Dan moet @Pico.hq bij gelegenheid nog maar eens binnenlopen bij de Samsung-shop :wink: en het hier nog even vertellen :grinning:  

Heren,

Eerlijk = eerlijk, het is niet het scherm dat ik bedoel, maar ik doe het er goed mee :grinning:
Mocht ik t.z.t. nog bij Samsung naar binnenlopen, zal ik het zeker vragen en het jullie laten weten!

Dank voor jullie hulp & graag tot een volgende keer!

Groet, Pico.hq

Reputatie 7
Badge +15

@Pico.hq Fijn dat je de informatie hebt gevonden die je nodig hebt. Al is het niet op de plek die we eigenlijk zochten. Het zou fijn zijn als je kunt laten weten waar het scherm zich wel bevind mocht je deze informatie hebben gekregen van Samsung. Graag gedaan natuurlijk, ook bedankt naar de mede forumgebruikers.