Beantwoord

Herhalende gemiste oproepen

  • 1 June 2019
  • 4 reacties
  • 1860 keer bekeken

Gisteren werd ik door een vriendin 5x gebeld en kreeg ik dus een SMS met dat ik een gemiste oproep had om 22.13 Alleen nu krijg ik dezelfde gemiste oproep SMS om de 10 minuten opnieuw en inmiddels staan er al meer dan 100 gemiste oproepen SMSjes. Het begint erg vervelend te worden want zij stuurde me toen een normale SMS en ook deze krijg ik nu de hele tijd opnieuw teruggestuurd ik heb nu constant meldingen van herhalende gemiste oproepen. Weet iemand hoe ik dit kan stoppen?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 June 2019, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
En als je de gemiste oproep verwijderd?

  1. Open de Telefoon-app .
  2. Tik op Recent .
  3. Tik op een nummer of contact.
  4. Tik op Oproepdetails.
  5. Tik bovenaan op Prullenbak .
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Malou111, welkom! Dit probleem heb ik al een poos niet meer gelezen! In het verleden hadden we dit nog wel eens met Nokia toestellen. Je kon dan je simkaart even in een andere telefoon plaatsen tot daar het sms'je op binnen kwam en vervolgens de simkaart weer terugplaatsen. Als je die mogelijkheid niet had, hield het na 72 uur sowieso op. Is het bij jou al gestopt? Welk toestel gebruik je?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het opgelost is. Anders weet je ons te vinden!

Ik heb dit probleem al een aantal maanden en laatste dagen weer veelvuldig. Bel je de mensen terug, krijg je te horen dat ze niet hebben gebeld. :smirk:

Heb KPN hierover gebeld en kunnen niks doen, alleen het advies gekregen om een ander nummer te nemen.