Het nieuwe 4G bellen - Help jij ons met testen? [Inschrijving gesloten]

• 12 juni 2015
  • 32 reacties
  • 5010 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +18
mmatheeuwsen schreef:
@DennisDatema68 Klopt, maar lees het berichtje eens goed.. ;-)

'Op 18 augustus worden de deelnemers verwacht in het SCQ in Hilversum waar het 4G bellen toestel kan worden opgehaald.'

, bedankt voor de info! ;)

Reputatie 3
 You're welcome! :)

Reputatie 7
Badge +10
Die inschrijving is gesloten! Iedereen die zich heeft aangemeld ontvangt deze week een privébericht met meer informatie.

Hugo

Ik houd van het testen van nieuwe gadgets en ben erg benieuwd naar de functionaliteit van bellen over 4G! 

Ik ben heel geïnteresseerd in het testen van bellen over 4g, want het is de toekomst en ik wil het graag een deel van uitmaken!
Reputatie 3

Is er al meer bekend over of en wanneer Bellen via 4G (VoLTE) en/of Bellen via WiFi (VoWLAN) beschikbaar komt?

EDIT: toevallig is er vandaag meer bekend gemaakt. Dit is echter nog wel flink vaag, Bellen via 4G (VoLTE) zou dit jaar en Bellen via WiFi (VoWLAN) volgend jaar worden geïntroduceerd.

ik heb via deze weg (het testen van het 4g bellen ) een samsung s6 van jullie ontvangen , deze mochten wij na de test houden. nu begint de lijmlaag van zowel de voor als achterkant los te laten (ook geconstateerd in de KPN winkel in Hoorn) maar er is niks te vinden in mijn klant profiel ivm de garantie. ik weet dat ik toen bij jullie in Hilversum een contract heb moeten tekenen waar het IMEI nummer van de telefoon in vermeld stond. is dit nog ergens bij jullie bekend ivm de garantie van het toestel?

Met vriendelijke groet,

Youri Blokdijk

Reageer