Beantwoord

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak

• 10 juli 2018
  • 3 reacties
  • 232 keer bekeken

Iemand enig idee waarom ik deze melding krijg? Ik krijg hem al 2 dagen en in het filiaal op de Ferdinand Bolstraat kregen ze hem ook niet aan de praat.

Groeten,

Mats
icon

Beste antwoord door Joran 11 juli 2018, 14:43

Welkom op het forum Mats! Deze melding kun je zien als er een wijziging in het abonnement loopt. Ik kijk dit graag even voor je na. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je profiel zetten en een seintje geven als dit is gebeurd?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Mats! Deze melding kun je zien als er een wijziging in het abonnement loopt. Ik kijk dit graag even voor je na. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je profiel zetten en een seintje geven als dit is gebeurd?
Ik heb het aangevuld, nu is het alleen "gelukt" en krijg ik de melding dat ik wegens administratieve redenen ben afgesloten. Wat niet het geval is.
Reputatie 7
Badge +28
@MatsA: Het spijt me zeer, ik heb je reactie helemaal over het hoofd gezien. Ik begrijp dat de technische dienst gelukkig niet stil heeft gezeten. Werkt alles weer naar behoren?

Reageer