Beantwoord

Hetzelfde sms bericht komt steeds binnen bij aanzetten smartphone

• 29 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 271 keer bekeken

Ik heb sinds een korte tijd een nieuwe smartphone gemocht. Ik heb een van het merk Alcatel OneTouch. Een paar weken geleden had ik mijn smartphone opgewaardeerd toen mijn tegoed op was. Ik ontving een SMS bericht van KPN dat mijn tegoed succesvol was verhoogt was naar 20,00 euro en dat ik mijn code kon opvragen, maar ik ontvang telkens als ik mijn smartphone aanzet weer datzelfde SMS bericht van KPN. Hoe kom ik van dat datzelfde SMS bericht af of wat kan ik eraan doen?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Joran 30 oktober 2016, 12:09

Welkom shjvanloo! Heb je het bericht wel als gelezen gemarkeerd? Dit komt me namelijk erg bekend voor. Als je een notificatie krijgt en die weg-'swiped' blijft het een ongelezen bericht dat elke keer terugkomt. De oplossing is dan om naar je sms-app te gaan en het bericht daadwerkelijk aan te klikken. Als het niet meer is vetgedrukt is het gelezen en komt het niet meer terug.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Als jouw beltegoed dan ook telkens weer netjes op 20 Euro staat zou ik het maar zo houden. :P
Wel handig, gewoon door je telefoon even uit en weer aan te zetten is het beltegoed weer aangevuld. Doe mij ook zo'n telefoon. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Welkom shjvanloo! Heb je het bericht wel als gelezen gemarkeerd? Dit komt me namelijk erg bekend voor. Als je een notificatie krijgt en die weg-'swiped' blijft het een ongelezen bericht dat elke keer terugkomt. De oplossing is dan om naar je sms-app te gaan en het bericht daadwerkelijk aan te klikken. Als het niet meer is vetgedrukt is het gelezen en komt het niet meer terug.
Reputatie 7
Badge +20
Als jouw beltegoed dan ook telkens weer netjes op 20 Euro staat zou ik het maar zo houden. :P
Wel handig, gewoon door je telefoon even uit en weer aan te zetten is het beltegoed weer aangevuld. Doe mij ook zo'n telefoon. ;)
Ha ha ha! Ik wil ook wel zo'n telefoon! 😛 Leuke opmerking wjb! 😛
Ik denk da'k die blauwe enveloppen van de belasting eens terugstuur. 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Hahahaha!:D. Leuk gevonden Dennis en wjb! En Dreekuh!

Reageer