Beantwoord

Hoe kan ik instellen dat de 'overgaan' tijd langer wordt.?

  • 8 June 2015
  • 9 reacties
  • 34784 keer bekeken

Hoe kan ik instellen dat de "overgaan" tijd langer wordt voordat de telefoon overgaat op mobiel?

ofwel: Hoe kan ik mijn telefoon langer over laten gaan voordat de voicemail wordt ingeschakeld?

icon

Beste antwoord door PeterG 8 June 2015, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Dat is bij kpn niet mogelijk. De centrale gaat na 20 seconden naar voicemail.

Om deze reden heb ik mijn voicemail op de mobiel uit staan. Dat doe je door te 'bellen' naar nr. 12339.

Aanzetten kan weer met 12331.

Reputatie 7
Badge +30
Beste Gerard06,

Welkom op het forum! Zoals Peter aangeeft is het niet mogelijk om deze 'rinkeltijd' te verlengen. Je kunt inderdaad de voicemail uitzetten, wat je ook kunt proberen is om een andere ringtone te kiezen. Sommige beginnen heel zachtjes, zodat je niet merkt dat het toestel al overgaat. Succes!

Ik vindt dit een raar antwoord. Want ook als je de voicemail van je mobiel uitzet, blijft deze maar voor 20 seconde overgaan. Ik heb hier al over gebeld, maar dat kan blijkbaar niet veranderd worden.
Ik vindt dit een raar antwoord. Want ook als je de voicemail van je mobiel uitzet, blijft deze maar voor 20 seconde overgaan. Ik heb hier al over gebeld, maar dat kan blijkbaar niet veranderd worden.Er is niks raars aan. Heb mijn voicemail uitgezet via 12339. Hij gaat nu gewoon 20 x over als het moet. Ik ben gewoon bij KPN.
Je kunt voicemail ook "uit" zetten via het menu, maar dan is ie niet echt uit. Volgens mij krijgt de beller dan na 5 x een afwezigheidsmelding.
Ik vindt dit een raar antwoord. Want ook als je de voicemail van je mobiel uitzet, blijft deze maar voor 20 seconde overgaan. Ik heb hier al over gebeld, maar dat kan blijkbaar niet veranderd worden.Er is niks raars aan. Heb mijn voicemail uitgezet via 12339. Hij gaat nu gewoon 20 x over als het moet. Ik ben gewoon bij KPN.
Je kunt voicemail ook "uit" zetten via het menu, maar dan is ie niet echt uit. Volgens mij krijgt de beller dan na 5 x een afwezigheidsmelding.

Dit klopt niet, Dit heb ik geprobeerd uitgezet via 12339 maar werkt niet. Hij gaat maar 5x over, daardoor ben ik vaak te laat om op te nemen.
Dit klopt niet.......... Ik heb de oplossing gevonden door een andere ringtone in te stellen. Het is nu oké ☺️
Hoi Juno. Enkele maanden geleden is voicemail geheel gewijzigd aan/uit zetten is nu heel anders.

sms AAN naar 1233 of sms UIT naar 1233 voor resp. aan- of uitzetten.

Dit klopt niet.......... Ik heb de oplossing gevonden door een andere ringtone in te stellen. Het is nu oké ☺️De tijd dat ie over gaat vóór de voicemail veranderd niet. Dat blijft 20 sec. 😉

Samsung A20e: Bij Instellingen: Oproepen aannemen en beëindigen; automatisch beantwoorden aanzetten: Aanpassen:  gewenste tijd instellen. Automatisch beantwoorden weer uitzetten als je niet wil dat na de ingestelde tijd voicemail ingeschakeld wordt.

Om de rinkeltijd te verlengen bel je naar 12339

er wordt vermeld dat de voicemail word uitgeschakeld. 
 

probleem uit de wereld