Beantwoord

Hoe kan ik voicemails uit de KPN voicemail app overzetten naar een nieuw toestel?

  • 25 August 2019
  • 4 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik gebruikte de KPN Voicemail app op mijn vorige toestel. Daarin had ik een aantal voicemails bewaard die belangrijk zijn. Ik heb de app nu op mijn nieuwe toestel geactiveerd maar mijn oude voicemails worden daarin niet weergegeven. Hoe kan ik de oude voicemails naar mijn nieuwe toestel krijgen? Het gaat overigens om Android toestellen.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 September 2019, 20:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Gerco_ . Wat vervelend dat je die bewaarde berichtjes niet meer kunt beluisteren.
Als je belt met het voicemail nummer, zijn ze daar dan nog wel terug te luisteren?
Hallo @Erwin_ , nee daar zijn ze inmiddels verdwenen. Ik ga er vanuit dat ze als bestand op mijn oude toestel staan. De vraag is echter, hoe kan ik deze bestanden overzetten naar mijn nieuwe toestel zodat ook daar in de voicemail app zichtbaar zijn. Ik zou me kunnen voorstellen dat in een ideale situatie de app een soort 'voicemail backup en restore' zou hebben. Is dit eventueel met handmatige actie mogelijk?
Dan vrees ik dat we die niet makkelijk kunnen terugkrijgen. Of je moet ze kunnen lokaliseren op je oude telefoon en dan handmatig naar de vergelijkbare map op je nieuwe telefoon verplaatsen. Eerlijk gezegd weet ik niet eens of dit kan. Ik heb je wel een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?
Helaas ben ik intern ook niet veel wijzer geworden. Berichten zijn helaas niet terug te halen. Zoveel is wel duidelijk geworden. Ik betreur dat maar kan het helaas niet anders maken.