Beantwoord

Hoe kan ik zorgen dat mijn telefoon langer overgaat?

  • 6 September 2018
  • 15 reacties
  • 24118 keer bekeken

Hoe kan ik de rinkeltijd instellen.Als ik de code intoets krijg ik de code MMI niet okė
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 7 September 2018, 15:50

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoeveel seconden wil je het?

Het dik gedrukte 06 nummer is enkel als voorbeeld, vervang het dik gedrukte met je eigen 06 nummer.
*********
Hoor wel of je hiermee geholpen bent.

Admin: gegevens verwijderd. Onjuiste codes gebruikt 

Beste Timo
De 55 bij jou voorbeeld nr moet dat er ook bij want anders heb jij 12 nummers
Reputatie 4
Badge +6
Beste Timo
De 55 bij jou voorbeeld nr moet dat er ook bij want anders heb jij 12 nummers


Je hebt helemaal gelijk, heb het aangepast nu.

Hoop dat nu wel lukt...✌️
Reputatie 4
Badge +6
Staat me trouwens iets van bij dat KPN dit standaard op 20 seconden heeft staan en niet te veranderen is meer.

Wat je ook kan doen is je voicemail uitschakelen, dit doe je als volgt:

VoiceMail aan door te bellen naar 12331 of SMS AAN naar 1233
VoiceMail uit door te bellen met 12339 met je mobiele telefoon of SMS UIT naar 1233
Beste Timo
Bedankt voor je reactie?
Reputatie 7
Hallo Pingetje, welkom op het KPN forum 🙂 Ik lees dat TimovanAlen al zeer behulpzaam is geweest. Top! Je kan tot maximaal 20 seconden het gesprek over laten gaan als je de voicemail aan hebt. Daarna schakelt het inkomende gesprek over naar je voicemail.

Wanneer je jouw voicemail uitschakelt dan is de rinkeltijd ong 40 seconden.

Edit: antwoord aangepast i.v.m. andere instellingen KPN Voicemail platform
De voorbeelden van Timo voor 20, 25 en 30 seconden kloppen helemaal. Je kunt deze aanpassen vanaf 5 tot 30 seconden ;)Ik neem echter aan dat het 2 sterretjes zijn aan het begin. Timo noemt het nml met 1 en jij met 2, Nadia ...

Update 17 oktober 2018
Het verlengen van de rinkeltijd lukt niet zoals hier in dit topic vermeld. KPN ondersteunt het nml niet.

(zie hier)
Reputatie 7
Peter, wat ben je scherp! Klopt, het aanpassen werkt alleen als je twee sterretjes aan het begin zet. Bedankt 🙂 Ik denk dat Timo dat ook bedoelde. Toch?
Reputatie 4
Badge +6
@Nadia & @PeterG,

jullie hebben het helemaal correct.

Met copy/paste een * vergeten te selecteren en blindelings "paste" gedaan.

Idd scherp Peter 👍

Kan het zijn, dat je extra kosten moet betalen aan KPN voor het verlengen van de rinkeltijd? Ik heb TimovanAlen gevolgd.

@Elslo

Bij KPN kan de rinkeltijd tot voicemail niet gewijzigd. Die codes van Timo ondersteunt KPN niet.

De codes die Timo geeft zijn voor T-mobile.

Voicemail kan je geheel uitzetten door te ‘bellen’ naar nummer 12339.

Bellen naar voicemail met 1233 (voor instellingen en beluisteren) kost gebruik van de bundel bij mobiel inderdaad.

Reputatie 7

Hey @Elslo, welkom hier. Klopt helemaal wat Peter aangeeft. Ik heb de codes uit het bericht van Timo verwijderd. Om verdere  verwarring te voorkomen.

Ik heb gevraagd of het veranderen van de rinkeltijd extra kosten met zich mee bracht. Daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.

Ik kan de extra kosten, die ik gemaakt hebt pas zien medio april op mijn bel-overzicht.....

 

@Elslo

Ik heb gevraagd of het veranderen van de rinkeltijd extra kosten met zich mee bracht. Daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.

We hebben aangegeven dat de rinkeltijd wijzigen bij KPN niet mogelijk is. Er kan dan ook geen sprake zijn van extra kosten. Dat leek me wel duidelijk, maar goed….
Overigens: bedoel je extra kosten om het in te stellen of permanente extra kosten? (beiden overigens niet)

Reputatie 7

Dag @Elslo, dank voor het toevoegen van de vraag achter de vraag ;) Het wijzigen van de rinkeltijd (dat invalide is) verklaart niet de extra kosten. Zie je een melding op je MijnKPN-account die aangeeft dat je ‘buiten bundel’ hebt gemaakt? Daar kunnen een aantal oorzaken aan ten grondslag liggen, afhankelijk van je abonnementsvoorwaarden. 

Een voorbeeld: Online aankopen via je KPN-factuur Dat is een service van ons om je; apps, muziek en games via je KPN factuur te betalen. Geen creditcard meer nodig of moeilijk gedoe met opwaardeerkaarten voor de Google / Apple / Windows Playstore. Als je een online aankoop doet, wordt deze in je verbruiksoverzicht in MijnKPN aangeduid met ‘buitenbundel kosten’. Je vindt de specificatie wanneer je gepubliceerde factuur uitkomt. 

Reageer