Beantwoord

Hoe lang moet ik wachten op het terugstorten van mijn mobiele aanbetaling?

  • 3 December 2020
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik wacht al 6 weken (sinds 21 oktober) op het terugstorten van €1056 euro voor een pre order iPhone 12 Pro die gecanceld is op diezelfde of volgende dag. Nooit geen mobiel die opgestuurd is of überhaupt een aanvraag die verwerkt was. Hoe kan dit zo lang duren?! Iedere week weer wordt mij verteld dat het volgende week echt op de rekening staat. Sterker nog, 2 weken geleden werd mij verteld dat het geregeld was en op de creditcard is gestort.. ik heb geen eens een creditcard?! Oeps.. foutje?! Belachelijk dit wachten. Waar blijft mijn geld? 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 December 2020, 08:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mcnugget, ik snap dat je wilt wetenwaar je geld blijft. Het gaat hier om een smak geld. Ik wil het graag uitzoeken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien bestelnummer, naam van de contractant, mobiele nummer en laatste drie cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt zodat ik op onderzoek kan. 

Hoi @Mcnugget, ik snap dat je wilt wetenwaar je geld blijft. Het gaat hier om een smak geld. Ik wil het graag uitzoeken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien bestelnummer, naam van de contractant, mobiele nummer en laatste drie cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt zodat ik op onderzoek kan. 

Gedaan! Wel alles in privé verwerkt uiteraard dus neem aan dat jij dit wel kan inzien? Een relatief betrokken collega van je is er al een paar weken mee bezig maar er komt maar niets van.. Ik hoor het graag van je als jij wel iets kan doen want ik wil echt mijn geld deze week nog terug. Dit kan zo niet langer...

Reputatie 7
Badge +20

Uiteraard privé. Dit is alleen voor jou en mij zichtbaar. 

Er wordt dus al aan gewerkt, maar er zit nog niet echt schot in de zaak. Dat is wel balen. Ik zie wel dat het bij de juiste afdeling ligt. Die heb ik ook nog even weer gevraagd hoe het ervoor staat. Hopelijk snel duidelijkheid. Je hoort van mij als ik duidelijkheid heb. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb zojuist bevestiging gehad dat het de 10e is teruggestort. Dus of je hebt het al terug of het komt deze week.