Vraag

Hoe log ik in op KPN hotspot

• 1 April 2018
  • 3 reacties
  • 10658 keer bekeken

Ik heb KPN hotspot aan gezet. Nu moet ik op een ander adres hiervan gebruik maken. Hoe doe ik dit?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi J.P. Schuurman, welkom op het Forum!
Wanneer je een account hebt aangemaakt via KPN WiFi HotSpots en hier ook de inloggegevens voor hebt, kan je via een mobiel toestel de app installeren. Wil je gebruiken maken van deze HotSpots met je laptop, dan moet je inloggen met je accountgegevens via de online portal op een HotSpot locatie (wanneer deze zichtbaar is via jouw beschikbare netwerken). Alle informatie kan je verder hier vinden. Wil je me laten weten of het gelukt is?
Helaas lukt het nog niet. Wat ik wil weten is hoe ik op het andere adres in de hotspot kom. Mijn inlog weet ik natuurlijk wel. Ik moet nu nog in het scherm komen waar ik dit kan invullen.
Reputatie 7
Badge +21
Oke, dan help ik je verder! Heb je de app geïnstalleerd op een mobiel toestel of tablet, of wil je de FON WiFi HotSpot gebruiken op een computer? Als het gaat om de app dan installeer je de app en open je die op het moment dat je er gebruik van wil maken. Indien het gaat om een laptop selecteer je het draadloze netwerk van KPN en daarna open je een browser (zoals Internet Explorer, Safari). Op de pagina die automatisch verschijnt vul je dan je login gegevens in.

Reageer