Beantwoord

Hoge factuur door bellen naar 0900 nummer, maar die heb ik niet gebeld

  • 15 July 2020
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

ik krijg een factuur van €132 naar mij toe gestuurd en die ga ik nooit natuurlijk betalen want ik heb nooit een 09 nummer gebeld die ga ik niet betalen als het de laatste wat ik doe, ik heb te veel rekeningen bij jullie lopen en ik heb netjes betaald maar de laatste periode krijg rekeningen waar ik denk dat is niet waar toch dus deze rekening betaal ik alleen de  normale €55,00 anders ben ik per direct weg bij jullie

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 July 2020, 20:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

trouwens mijn nummer is 06***

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Badge +19

Weet je zeker dan de faktuur van kpn is en geen spam?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lotfihaddad. Welkom op het KPN Forum! Als je normaal gesproken €55,- betaald, dan begrijp ik dat je even schrik van dit bedrag. Komt het 0906 nummer jouw niet bekend voor? Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lotfihaddad. Welkom op het KPN Forum! Als je normaal gesproken €55,- betaald, dan begrijp ik dat je even schrik van dit bedrag. Komt het 0906 nummer jouw niet bekend voor? Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

@Lotfihaddad Ik heb een aantal dagen geleden een privébericht verstuurd. Helaas heb ik daar geen reactie op ontvangen. Ik ga ervan uit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan lees ik het graag!