Beantwoord

Hotspot verbinden lukt niet

  • 10 July 2020
  • 4 reacties
  • 585 keer bekeken

Ik heb een storing met mijn hotspot van de telefoon naar de playstation, hij verbind wel maar ik heb geen internet en af en toe verbind hij helemaal niet maar hij ziet wel dat er een hotspot netwerk is, waar kan dit aan liggen? Mvg rik

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 July 2020, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rikkert s, welkom hier. 

Je probeert dus jouw playstation te voorzien van internet om van jouw telefoon een hotspot te maken. Dit gaat echter niet goed. Als je een hotspot naar bijvoorbeeld jouw laptop maakt? Gaat het dan wel goed? Zo kunnen we vast uitsluiten of het aan jouw telefoon of aan de Playstation ligt? Krijg je verder nog iets van een foutmelding of dergelijke?

Klopt, een andere telefoon verbind wel en een laptop ook maar krijg er geen internet op, echter als ik hem thuis verbind met de wifi werkt het wel. Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Alleen jouw telefoon geeft dus problemen? Geeft jouw telefoon ook problemen op een laptop? Zo ja, dan zit het in de telefoon. Of bedoel je dat het niet uitmaakt met welke telefoon je een hotspot maakt op de Playstation. Je krijgt er helemaal geen internet op? Behalve via de WiFi. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het duidelijk is aangezien ik geen reactie meer hebt gehad.Â