Beantwoord

Huawei Mate 10 Pro WiFi Bellen

  • 15 November 2019
  • 9 reacties
  • 127 keer bekeken

Beste KPN,

 

Helaas hebben wij thuis in ons appartement slecht telefoon bereik en willen wij voor mijn vrouw die de Huawei Mate 10 Pro Dual SIM heeft WiFi (VoWIFI) bellen inschakelen.

Echter heb ik begrepen dat KPN dit niet wil inschakelen omdat deze telefoon niet door de test heen kwam.

 

Echter kan ik hier niet bij, omdat ik ook in dit toestel via Vodafone gebruik heb kunnen maken van VoWIFI en dit werkte prima!

 

Ik wil jullie daarom vragen om hier een in te duiken indien mogelijk.

 

Alvast dank voor de reactie!

icon

Beste antwoord door Jiske_ 21 November 2019, 09:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Firefly87, ik kan me goed voorstellen dat VoWifi voor jullie een uitkomst is! We zijn constant  bezig met het toevoegen van nieuwe toestellen, de lijst van geschikte toestellen breidt dan ook snel uit! Of de Huawei mate 10 Pro dual Sim er snel tussen komt kan ik je niet garanderen maar we kijken constant naar meerdere toestellen/merken. 

Hi@Firefly87, ik kan me goed voorstellen dat VoWifi voor jullie een uitkomst is! We zijn constant  bezig met het toevoegen van nieuwe toestellen, de lijst van geschikte toestellen breidt dan ook snel uit! Of de Huawei mate 10 Pro dual Sim er snel tussen komt kan ik je niet garanderen maar we kijken constant naar meerdere toestellen/merken. 


Die lijst heb ik inderdaad bekeken, maar aan de telefoon gaf KPN mij aan dat dit toestel niet goed genoeg door de test was gekomen om op die lijst te komen. Aldus 2e lijn support.

Zou je willen kijken of hier over te praten is ?

Reputatie 5
Badge +7

Het is voor mij geen probleem contact met ze op te nemen, ik kan alleen geen garanties geven. Als het toestel al slecht uit testen is gekomen is de kans klein dat hij wel wordt toegevoegd. Maar niet geschoten is altijd mis! Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Het is voor mij geen probleem contact met ze op te nemen, ik kan alleen geen garanties geven. Als het toestel al slecht uit testen is gekomen is de kans klein dat hij wel wordt toegevoegd. Maar niet geschoten is altijd mis! Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂


Bij deze ingevuld ;-) Bij voorbaat dank voor de moeite!

Reputatie 5
Badge +7

Geen probleem, ik heb inmiddels reactie terug van de technische dienst @Firefly87 en heb niet het beste nieuws. Mocht er ooit een software update komen vanuit Huawei kunnen ze opnieuw naar de telefoon kijken maar tot die tijd kunnen ze helaas niks betekenen. 

Ha @Jiske_ dat komt goed uit, komend jaar verwacht Huawei dit toestel te upgraden naar Android 10.

Zou je dit voor mij warm kunnen houden ?

 

Alvast dank voor alles

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Firefly87 helaas niet laatste week van het forum :wink:  Maar mocht je de update krijgen kan je weer een bericht onder dit topic plaatsen dan pakt een andere forum collega het tegen die tijd weer op! 

Beste KPN, dit toestel heeft nu android 9.1 update ontvangen waarin ook verbeteringen zouden moeten zitten voor VoLTE e.d. zouden jullie een hertest kunnen doen voor VoWIFI?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Firefly87, sorry voor de late reactie! Ik ga het intern doorgeven :-). Ik ga er niet vanuit dat er meteen reactie komt, maar hoop wel dat we je snel kunnen verblijden met VoLTE!